درباره ی باتری 200 آمپر صبا

باتری 200 آمپر صبا واریان – اطلس باتری اردلان

باتری 200 آمپر واریان صبا، محصولی از شرکت صبا باتری می باشد. صبا باتری به تیتر یکی از از شرکت های وسیع در ادامه خاورمیانه با میزان مرغوب بودن ترین متاع را ایجاد و به بازار عرضه می کند. یکی از از نمایندگی های کمپانی صبا باتری در ادامه استان تهران مغازه اطلس باتری اردلان می باشد که محصولات را به ارزش سوله و با دارا بودن گارانتی بلند مدت به مشتریان خویش عرضه می کند. باتری 200 آمپر صبا یک گونه باتری اتومبیل می باشد که اقتدار گزینه نیاز به جهت خط مش اندازی اتومبیل شما را آماده می کند.

باتری اتومبیل در ادامه واقع یک مبداء انرژی به جهت سیستم های برقی و الکتریکی اتومبیل شما می باشد. باتری‌های 200 آمپر صبا واریان معمولا به جهت خودروهایی با موتورهای بزرگ‌تر و نیاز عمده به اقتدار خط مش اندازی گزینه به کارگیری قرار می گیرند. باتری های صبا با گنجایش بالا و قدمت متعددی ملازم میباشند که مطلوب به جهت به کارگیری روزمره و نیازهای عمده اتومبیل ها می باشند.

قیمت باتری واریان صبا

باتری 200 آمپر صبا واریان – اطلس باتری اردلان

قیمت باتری واریان صبا نظیر دیگر باتری های موجود در ادامه بازار بستگی به مقدار آمپر آن دارد. ارزش باتری اتومبیل به برهان فلزات و سرب هایی که در ادامه آن به فعالیت گرفته شده نرخ جهانی دارااست و نسبت به ارزش ارز انتخاب می شود. ارزش های درج شده در ادامه وب سایت اطلس باتری اردلان با احتساب اخذ داغی می باشد. و در ادامه یافت داغی نیز آمپر الزامی می باشد و در ادامه صورتی که داغی تحویل ندهید به ازای هر آمپر به مبلغ باتری تازه اتومبیل بیشتر می شود. جهت اطلاع عمده و ظریف خیس از ارزش باتری اتومبیل با کارشناسان اطلس باتری اردلان تماس حاصل نمایید.

خرید باتری 200 آمپر واریان صبا در ادامه تهران

جهت خرید کردن باتری از مغازه اطلس باتری اردلان استان تهران، شما دوستان می توانید به دو رویه ذیل مبادرت نمایید.

خرید حضوری

خرید اینترنتی

خرید حضوری

در زمان به کارگیری از رویه خرید کردن حضوری می توانید به نشانی ذیل در ادامه جنوب تهران مراجعه نمایید.

شعبه جنوب: 02155263698

شعبه جنوب: اسلامشهر. جاده ساوه منش به بر روی شهرک کامیونداران جنب قایق سازی ( کمپانی بازرگانی اطلس باتری اردلان ) ساعت ها کاری: هفت روز هفته ساعت eight:00 الی 20:00

روش خرید کردن به شکل اینترنتی

در زمان به کارگیری از همین رویه با کاوش در ادامه این وب سایت اطلس باتری اردلان می توانید از خرید کردن آسان بهرمند شوید.

روش کارگزاشتن باتری واریان صبا

باتری 200 آمپر صبا واریان | به جهت کارگزاشتن باتری بر بر روی اتومبیل می توانید از رویه ذیل به کارگیری نمایید:

در نخست اتومبیل خویش را خاموش کرده و سوئیچ را در ادامه وضعیت خاموش قرار دهید.

پیدا نمودن محل باتری : باتری معمولا در ادامه نصیب جلویی یا این که عقبی موتور اتومبیل قرار دارد. یک باتری معمولا مهم یک حافظ باتری هست که باتری را در ادامه آن مراقبت می‌کند.

جدا نمودن باتری قدیمی: نخست کابل منفی (سیاه) را از باتری قطع کنید، آنگاه کابل مثبت (قرمز) را قطع کنید. آنگاه حافظ باتری را گشوده کرده و باتری را از محل قرارگیری خویش خارج بکشید.

نصب باتری جدید: باتری تازه را در ادامه محل آن قرار دیتا و حافظ باتری را بسته و محکم کنید.

سپس کابل مثبت (قرمز) را به سروصدا باتری مثبت و کابل منفی (سیاه) را به سروصدا باتری منفی متصل کنید.

تست باتری: پس از کارگزاشتن باتری، اطمینان حاصل نمایید که دکمه اتومبیل را به وضعیت شفاف (On) بچرخانید و مطمئن گردید که سیستم برقی اتومبیل به صدق فعالیت می‌کند.

این روند بی آلایش کارگزاشتن باتری اتومبیل هستند، البته اعتنا داشته باشید که چنانچه هیچ تجربه‌ای در ادامه همین حوزه ندارید یا این که احساس می‌کنید که تهیدست امداد فنی هستید، خوبتر هست با تکنسین های تیم اطلس باتری اردلان تماس بگیرید تا در ادامه اسرع وقت خودشان را به محل برسانند.

چرا می بایست از سرویس ها اطلس باتری اردلان به کارگیری کنیم؟

باتری 200 آمپر صبا واریان | ارسال باتری در ادامه هر ساعت از شبانه روزی و روزها تعطیل در ادامه کمترین دوران ممکن – گزینه آنالیز قرار دادن سالم سیستم الکتریسیته اتومبیل به وسیله تکنسین های ما‌درها – خرید کردن باتری اصل و با داششتن تاریخ ایجاد تازه و ارائه کارت گارانتی به مشتریان – قابلیت پرداخت هزینه در ادامه محل

 

منبع:

https://atlasbatteryardalan.com/%d8%a8%d8%a7%d8%aa%d8%b1%db%8c-200-%d8%a2%d9%85%d9%be%d8%b1-%d8%b5%d8%a8%d8%a7-%d9%88%d8%a7%d8%b1%db%8c%d8%a7%d9%86-%d8%a7%d8%b7%d9%84%d8%b3-%d8%a8%d8%a7%d8%aa%d8%b1%db%8c-%d8%a7%d8%b1%d8%af/